ورود / ثبت‌نام

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید تا کد تأیید برای شما ارسال شود.

  
  
نسخه :  ٠١-٠٨-٠٣


  
  
مقررات چی چیا

  
  
استفاده از پلتفرم چی چیا، بمنزله آگاهی و موافقت شما با کلیه مندرجات این سند و پیوست های آن است.


      
ماده یک
  
-
  
معرفی

            
  
  
چی چیا مخفف نام شرکت چینه چینان آروین آزاد و برند متعلق به این شرکت است. این شرکت، پلتفرمی طراحی کرده است که به کمک آن اشخاص حقیقی یا حقوقی که علاقمند به فعالیت های دورکاری هستند، می توانند با هم ارتباط برقرار کنند. این پلتفرم، به کمک ابزارهای لازم، از جمله وبسایت به آدرس chichia.ir و اپلیکیشن، محیطی را برای کاربران خود فراهم می کند که بتوانند در آن، در چارچوب قوانین و مقررات کشور، با هم آشنا شوند، ارتباط کاری یا دوستانه برقرار نمایند، و در قبال دریافت هزینه یا بطور رایگان، محتواها یا خدمات را مبادله کنند. هرگونه قراردادی که بین این اشخاص منعقد گردد، خارج از محیط سامانه بوده و چی چیا مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.


      
ماده دو
  
-
  
تعاریف

            
١
  
-
  
سامانه
                  
  
  
منظور از سامانه، پلتفرم متعلق به شرکت چی چیاست.

            
٢
  
-
  
کالا
                  
  
  
منظور از کالا، هر نوع فایل یا نرم افزاری است که از طریق بارگذاری و دانلود، قابل ارائه باشد.

            
٣
  
-
  
خدمت
                  
  
  
منظور از خدمت، هر فعالیتی است که بصورت غیرحضوری قابل ارائه باشد.

            
٤
  
-
  
دورکاری
                  
  
  
منظور از دورکاری، هر فعالیت درآمدزایی است که بدون حضور مستمر در محل استقرار کارفرما انجام شود.

            
٥
  
-
  
کاربر
                  
  
  
هر شخصی که یک بار در سامانه ثبت نام کرده باشد، کاربر محسوب می شود.

            
٦
  
-
  
حساب کاربری
                  
  
  
هر کاربر، شناسه ای یکتا دارد که کلیه اطلاعات وی و عملیاتی که در سامانه انجام می دهد، به آن متصل شده و نگهداری می شود. مجموعه اطلاعات و عملیاتی که به شانسه یک کاربر متصل است، حساب کاربری وی محسوب می شود.

            
٧
  
-
  
غرفه
                  
  
  
غرفه، عبارت است از قابلیت اتصال حساب کاربری به درگاه پرداخت اینترنتی کاربر.

            
٨
  
-
  
محتوا
                  
  
  
منظور از محتوا، هر نوع نوشته، عکس ، استیکر، یا فایل است که کاربر یا چی چیا، به روش های مختلف، در سامانه، ثبت، ارسال، منتشر، یا بارگذاری می کند.

            
٩
  
-
  
راهنما
                  
  
  
راهنما، محتوایی است که روش و شرایط انجام یک فعالیت یا مجموعه ای از فعالیت ها را توضیح می دهد. راهنماها توسط چی چیا ایجاد می شوند و در نقاط مختلف سامانه، در دسترس کاربران قرار می گیرند و لزوماً در عنوان آنها از کلمه راهنما، استفاده نمی شود.

            
١٠
  
-
  
تخلف
                  
  
  
هر اقدام یا عملی که کاربر انجام دهد و منجر به نقض یا عدم رعایت تمام یا بخشی از مندرجات این سند شود، تخلف محسوب می شود.


      
ماده سه
  
-
  
شرایط استفاده از سامانه

            
١
  
-
  
ثبت نام یا ورود
                  
  
  
بازدیدکنندگان، می توانند بدون ثبت نام، بخشی از اطلاعات موجود در پروفایل و آگهی های کاربران را به نحوی که چی چیا تعیین می کند، مشاهده کنند، ولی برای دسترسی به اطلاعات کامل موجود در صفحه پروفایل یا آگهی، و استفاده از سایر امکانات سامانه، می بایست ثبت نام کنند.
                  
  
  
ثبت نام یا ورود اشخاص، طی مراحل زیر انجام می شود:
                        
  
_
  
تایید آگاهی از مقررات چی چیا
                        
  
_
  
ارسال شماره تلفن همراه
                        
  
_
  
دریافت کد تایید
                        
  
_
  
ارسال کد تایید
                  
  
  
با انجام این مراحل، در صورتی که فرد، قبلاً در سامانه ثبت نام نکرده باشد، برای وی یک حساب کاربری ایجاد می شود.

            
٢
  
-
  
رعایت سن قانونی
                  
  
  
برای انجام هرنوع فعالیت در سامانه، سن کاربر باید حداقل ١٨ سال تمام باشد. ثبت نام و فعالیت فرد زیر ١٨ سال، باید با نظارت ولی قانونی وی انجام شود. کلیه مسئولیت های قانونی مربوط به فعالیت فرد زیر ١٨ سال، متوجه ولی قانونی اوست.

            
٣
  
-
  
رعایت قوانین کشور و عرف جامعه
                  
  
  
کاربر موظف است کلیه فعالیت های خود را مطابق با قوانین، آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، مصوبات و دستورالعمل‌های جاری جمهوری اسلامی ایران، دستورات مقامات قضایی، عرف جامعه و نظم عمومی انجام دهد.

            
٤
  
-
  
رعایت مقررات چی چیا
                  
  
  
کاربر موظف است کلیه فعالیت های خود را با رعایت و عمل به مقررات چی چیا و پیوست های آن انجام دهد، در غیر این صورت، متخلف محسوب می شود. ورود به سامانه، بمنزله آگاهی کاربر از آخرین نسخه مقررات چی چیا و پیوست های آن و پذیرش کامل آن است.

            
٥
  
-
  
عمل به راهنماها
                  
  
  
کاربر موظف است قبل از انجام هر فعالیت، کلیه راهنماهای مرتبط با آن را مطالعه کرده و به آنها عمل کند. هر فعالیتی که بدون رعایت موارد مندرج در راهنماها انجام شود، تخلف محسوب می شود. استفاده از هر یک از امکانات سامانه، بمنزله مطالعه، آگاهی و پذیرش راهنماهای مربوطه است.

            
٦
  
-
  
پرداخت هزینه ها
                  
  
  
ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در چی چیا رایگان است.
                  
  
  
ثبت آگهی، همچنین، برقراری ارتباط بین کاربران از طریق ارسال پیام خصوصی، یا ارسال دعوت، تا سقف مشخصی، رایگان است.
                  
  
  
ملاک تشخیص هزینه داشتن یک فعالیت برای کاربر، وجود مرحله انتفال به درگاه پرداخت اینترنتی، و یا کاهش اعتبار مربوطه، حین انجام آن فعالیت است.
                  
  
  
از جمله مواردی که از کاربر، هزینه دریافت می شود:
                        
  
_
  
درخواست غرفه یا فعال سازی آن
                        
  
_
  
ثبت آگهی بیشتر از سقف رایگان
                        
  
_
  
ارسال پیام خصوصی یا دعوت بیشتر از سقف رایگان
                        
  
_
  
ارسال لینک خصوصی
                        
  
_
  
تمدید آگهی
                        
  
_
  
افزودن فایل معرفی به آگهی یا پروفایل
                        
  
_
  
افزودن استیکر به آگهی یا پروفایل
                        
  
_
  
دریافت رمز مورد استفاده در وبسایت غرفه
                        
  
_
  
خدماتی که چی چیا جهت افزایش بازدید ارائه می کند
                        
  
_
  
خدماتی که چی چیا از طریق سایر پلتفرم ها یا شرکت ها ارائه می کند
                  
  
  
موارد، مبالغ، و روش دریافت هزینه ها، طبق صلاحدید و سیاست های چی چیا تعیین می شوند و قابل تغییر خواهند بود.


      
ماده چهار
  
-
  
موارد ممنوعه

            
١
  
-
  
ایجاد، ثبت، ارسال، اشتراک گذاری یا انتشار هر نوع آگهی، پیام، دعوت، کامنت، نظر، و ارائه هر نوع کالا یا خدمت که تمام یا بخشی از محتوای آن شامل موارد زیر باشد، برای کلیه کاربران ممنوع است:
                        
  
_
  
خرید، فروش، تبلیغ، یا توصیه کالاهای غیرقابل دانلود
                        
  
_
  
ارائه، تبلیغ، یا توصیه خدمات حضوری
                        
  
_
  
نمایندگی از طرف شخص ثالث، بدون مجوز قانونی
                        
  
_
  
مضمون مستهجن، مبتذل، نامتعارف، نادرست، مبهم، گمراه‌کننده، توهین آمیز، تهدیدآمیز
                        
  
_
  
هرگونه اعلام یا اطلاع رسانی مستقیم یا غیر مستقیم در رابطه با تخلف خود یا سایر کاربران
                        
  
_
  
خبرپراکنی‌ با موضوع سیاسی، اجتماعی، مذهبی
                        
  
_
  
نشر اکاذیب
                        
  
_
  
موضوعات موثر در سلب آرامش جامعه
                        
  
_
  
تحریک یا دعوت به اجتماعات غیر قانونی
                        
  
_
  
تحریک یا دعوت به نقض قوانین کشور
                        
  
_
  
نقض حقوق مادی و معنوی اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
نقض مالکیت معنوی یا فکری اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
تعرض به اموال و دارایی های اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
نقض حقوق ساختارهای مختلف اجتماعی، از جمله زنان، کودکان، قومیت ها
                        
  
_
  
کپی از تمام یا بخشی از محتوای آگهی یا پروفایل سایر کاربران
                        
  
_
  
کم ارزش نشان دادن شخصیت، سواد، تجربه، آگاهی، فعالیت، آگهی، کالا یا خدمات سایر کاربران
                        
  
_
  
استفاده ابزاری ازاسامی، تصاویر یا سایر اطلاعات اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
مضمون مرتبط با عبور از فیلترینگ یا فروش فیلترشکن
                        
  
_
  
مضمون مرتبط با دستکاری، تغییر، هک، کرک هر نوع اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار یا نظایر آن
                        
  
_
  
مضمون مرتبط با جعل هویت اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
مضمون مرتبط با افشا یا دسترسی به اطلاعات شخصی و حریم خصوصی اشخاص حقیقی یا حقوقی
                        
  
_
  
مضمون مرتبط با علوم خفیه، طلسمات، جادوگری، و نظایر آن
                        
  
_
  
ارائه خدمات یا کالاهای نامتعارف و خلاف شئونات اخلاقی یا عرف عمومی جامعه
                        
  
_
  
هرنوع ‌درخواست مالی بدون ارائه کالا یا خدمت
                        
  
_
  
هر نوع تبلیغ و ترویج فرقه های ضاله
                        
  
_
  
بازاریابی شبکه ای، چند مرحله ای، هرمی، ماتریسی و موارد مشابه
                        
  
_
  
بخت آزمایی، شرط بندی و موارد مشابه

            
٢
  
-
  
اقدامات زیر، حتی اگر منجر به خسارت نشوند، برای کلیه کاربران ممنوع است:
                        
  
_
  
اقدام به کلاهبرداری یا رفتار مجرمانه
                        
  
_
  
اقدام به هرگونه مزاحمت، خدشه دار کردن آرامش، یا آسیب روحی روانی به کاربران سامانه
                        
  
_
  
اقدام به هرگونه مزاحمت، توهین، تحقیر، هتاکی، تهدید، یا ارعاب کارکنان سامانه
                        
  
_
  
اقدام به هرگونه دسترسی، تقلب، دستکاری، مداخله، اخلال در نرم افزار، سخت افزار، اطلاعات، فرایندهای پلتفرم چی چیا یا پلتفرم هایی که چی چیا از خدمات آنها استفاده می کند.
                        
  
_
  
اقدام به تحمیل فشار نامناسب به زیرساخت های فنی سامانه


      
ماده پنج
  
-
  
مسئولیت ها

            
١
  
-
  
حدود مسئولیت چی چیا
                  
  
  
چی چیا تولید کننده، فروشنده یا عرضه کننده کالاها و خدمات ارائه شده دراین سامانه نیست و هیچ دخل و تصرفی در انتشار آگهی ها یا عرضه کالاها و خدمات ندارد.
                  
  
  
عدم مسئولیت چی چیا، شامل ولی نه محدود به موارد زیر است. کاربر در موارد عدم مسئولیت چی چیا، حق رجوع، ادعا، مطالبه جبران خسارت، یا اقدام به شکایت علیه چی چیا را ندارد و موافقت می کند موضوع را فقط علیه کاربر متخلف پیگیری کند.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در زمینه کامل بودن، صحت، جامعیت، اصالت اطلاعات منتشر شده توسط کاربران ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در زمینه قیمت، امنیت، و صحت محتوای آگهی، کالا و خدمات کاربران ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال تقلب، کلاهبرداری، و رفتار مجرمانه اشخاص و کاربران ندارد.
                        
  
_
  
در خسارت‌های مستقیم، غیرمستقیم، قابل پیش بینی، غیرقابل پیش بینی ناشی از ارتباط کاربران با یکدیگر، چی چیا هیچ مسئولیتی ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال خسارات جانی، مرگ، آسیب روحی روانی وارد شده به اشخاص، ناشی از آگهی‌ها، کالاها، خدمات، پیام ها، دعوت ها و اقدامات کاربران ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا برای ارائه خدماتی نظیر درگاه پرداخت، تعیین هویت، ارسال پیامک، ارسال نوتیفیکیشن، و موارد مشابه، از پلتفرم سایر شرکت ها استفاده می کند و هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات و اختلالات احتمالی این خدمات ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات هاستینگ، یا کند شدن و قطع شدن ارتباط اینترنتی کاربر با سامانه، ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا متعهد است جهت کاهش یا جلوگیری از عواملی که منجر به بروز اشکال فنی در سامانه می شوند، تلاش کند، اما در صورت وقوع هرگونه اشکال در داخل یا خارج سامانه که بعد از پرداخت هزینه، منجر به لغو عملیات شود، هیچ مسئولیتی در قبال عودت مبلغ پرداخت شده یا جبران خسارت، ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال حملات هک و کرک به سایت و پلتفرم و از دست رفتن یا سرقت سوابق یا اطلاعات کاربران ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال مخدوش شدن اطلاعات و داده های کاربران به دلیل حوادث غیرقابل پیش بینی، اختلال در اینترنت و سایر موارد خارج از کنترل ندارد.
                        
  
_
  
چی چیا هیچ مسئولیتی در زمینه اختلافات ایجاد شده بین کاربران ندارد. کاربران می بایست این اختلافات را بصورت مسالمت آمیز و یا با مراجعه به مراجع ذی صلاح رفع کنند.

            
٢
  
-
  
حدود مسئولیت کاربران
                  
  
  
حدود مسئولیت کاربران، شامل و نه محدود به موارد زیر است:
                        
  
_
  
کاربران موظفند کلیه فعالیت های خود را بدون هرگونه تخلف انجام دهند. در صورت وقوع تخلف، فرد متخلف، شخصاً مسئول است و در مواردی که سن فرد متخلف کمتر از ١٨ سال باشد، کلیه مسئولیت ها بعهده ولی قانونی اوست.
                        
  
_
  
مسئولیت درج اطلاعات صحیح، رعایت قوانین کشور، مقررات چی چیا ، شئونات اخلاقی و عرف جامعه، در محتوای آگهی ها، کالاها، خدمات، پیام ها، دعوت ها، پروفایل و سایر موارد مشابه، فقط به عهده کاربری است که به این عمل اقدام کرده است و هیچ مسئولیتی متوجه چی چیا یا سایر کاربران نیست.
                        
  
_
  
مسئولیت بررسی صحت و امنیت محتوای آگهی ها، کالاها، خدمات، پیام ها، دعوت ها، پروفایل و سایر موارد مشابه، فقط به عهده کاربری است که قصد استفاده از آن را دارد.
                        
  
_
  
چی چیا به منظور ایجاد امنیت نسبی در ارتباط بین کاربران، امکان تعیین هویت را در سامانه برقرار کرده است و به کاربران توصیه می کند فقط با اشخاصی در سامانه ارتباط برقرار کنند که تعیین هویت شده باشند. با این وجود، تعیین هویت افراد، به معنی ممانعت از تخلف، تقلب، کلاهبرداری و رفتار مجرمانه نیست. لذا، کاربر، حین هر نوع ارتباط با سایر کاربران، می بایست علاوه بر رجوع به تعیین هویت ایشان در سامانه، شخصاً هویت طرف مقابل را احراز کند و در قبال رفتار وی، کاملاً هوشیار باشد و مسئولیت عواقب ناشی از این ارتباط، فقط و فقط، به عهده خود او و کاربر مقابل است.


      
ماده شش
  
-
  
اعمال تغییرات یا محدودیت ها

            
  
  
چی چیا حق دارد به صلاحدید خود، هر زمان، بدون اطلاع قبلی، در دامنه ها، زیردامنه ها، اطلاعات، نرم افزارها، سخت افزارها، روش ها، دسترسی ها، محتواها، شکل و ترکیب ظاهری، عملکردها، فرایندها، خدمات، و سایر موارد و امکانات موجود در اپلیکیشن یا وبسایت ها یا هر بخش دیگری از سامانه، هر تغییر یا محدودیتی اعمال کند، یا برخی از آن ها را حذف کرده، یا استفاده از آن ها را بصورت دائم یا موقت، برای تمام یا برخی کاربران، مشروط، محدود، مشمول پرداخت هزینه و یا ممنوع کند و کاربر حق هرگونه اعتراض یا شکایت یا پیگیری قانونی را از خود سلب می نماید.


      
ماده هفت
  
-
  
حفاظت از حریم خصوصی کاربران

            
١
  
-
  
نگهداری از داده ها و اطلاعات شخصی کاربران، طبق قوانین جاری کشور توسط چی چیا انجام خواهد شد و چی چیا تمام تلاش خود را برای حفاظت از حریم خصوصی کاربران، به کار می بندد.

            
٢
  
-
  
ثبت نام هر کاربر درچی چیا، بمنزله موافقت و رضایت وی برای جمع‌آوری و ذخیره‌سازی داده های وی، و پردازش و استفاده از آنها توسط چی چیاست. چی چیا ضمن حفاظت از حریم خصوصی کاربر، از این داده ها برای ارتباط وی با سایر کاربران و بازدیدکنندگان، بهبود تجربه کاربری، و سایر موارد قانونی مورد نیاز، استفاده خواهد کرد. این داده ها، شامل موارد زیر می شود:
                  
  
_
  
اطلاعات شخصی کاربر
                  
  
_
  
کلیه محتواهایی که توسط کاربر ثبت می شود
                  
  
_
  
کلیه کالاهایی که توسط کاربر بارگذاری می شود
                  
  
_
  
کلیه عملیاتی که کاربر در سامانه انجام می دهد

            
٣
  
-
  
کاربر رضایت می دهد چی چیا به صورت بی نام، از داده ها ی وی برای اهداف علمی و پژوهشی استفاده کند.

            
٤
  
-
  
شماره تلفن همراهی که کاربر با آن در سامانه ثبت نام کرده است و کد ملی وی، محرمانه تلقی شده و به سایر کاربران، نمایش داده نمی شود.

            
٥
  
-
  
درخواست هر کاربر برای تعیین هویت، بمنزله موافقت وی با نمایش اطلاعات زیر برای سایر کاربران است:
                  
  
_
  
نام و نام خانوادگی حقیقی، طبق پاسخ استعلام تعیین هویت
                  
  
_
  
سن حقیقی، طبق پاسخ استعلام تعیین هویت
                  
  
_
  
جنسیت حقیقی، طبق پاسخ استعلام تعیین هویت

            
٦
  
-
  
درخواست ثبت نام شرکت ها و خیریه ها در سامانه، بمنزله موافقت آنها با نمایش شماره ثبت، شماره ملی و نام کامل موسسه آنها برای سایر کاربران است.

            
٧
  
-
  
عکس و بخش معرفی کوتاه پروفایل ، آگهی ها و کالاهای کاربر، برای بازدیدکنندگانی که کاربر سامانه نیستند نیز، قابل مشاهده خواهد بود. لذا، توصیه می شود کاربر در این بخش ها، اطلاعات تماس یا سایر اطلاعات مهم خود را قرار ندهد. چی-چیا هیچ مسئولیتی در قبال سوء استفاده های احتمالی ندارد.

            
٨
  
-
  
در مواردی که چی چیا برای کاربر، رمزعبور، کد تایید، کد احراز و موارد مشابه ارسال می کند، مسئولیت حفظ و نگهداری از آنها بعهده کاربر است و نباید آنها را برای دیگران فاش کند، در غیر این صورت، کاربر، شخصاً، مسئولیت عواقب ناشی از آن را بعهده می گیرد.

            
٩
  
-
  
چی چیا در چارچوب قوانین کشور و در پاسخ به دستور مراجع ذی صلاح، داده های کاربران را در اختیار نهادهای مربوطه، قرار خواهد داد.

            
١٠
  
-
  
کاربر با ثبت نام در چی چیا، به چی چیا اختیار تام می دهد محتوای موجود در پروفایل و آگهی های وی را به نحو مقتضی در معرض نمایش بازدیدکنندگان، اعم از افرادی که در چی چیا ثبت نام کرده اند و افرادی که ثبت نام نکرده اند، قرار دهد و تصمیم در مورد نحوه گزینش و نمایش اطلاعات، و اعمال هر گونه محدودیت برای بازدیدکنندگان، فقط در حیطه اختیارات چی چیا بوده و کاربر، حق هرگونه مداخله، اعتراض، شکایت، یا پیگیری حقوقی و قانونی را از خود سلب می کند.


      
ماده هشت
  
-
  
رسیدگی به تخلفات

            
١
  
-
  
درخصوص کلیه تخلفات، متخلف، شخصاً مسئول است و حق پیگیری کیفری، مراجعه به مراجع ذیصلاح، یا هر اقدام قانونی دیگری، برای چی چیا محفوظ است.

            
٢
  
-
  
چی چیا حق دارد در مورد هر نوع تخلف، بدواً و بدون نیاز به اطلاع رسانی به متخلف، یا اطلاع به مراجع قانونی و قضایی، یا پیگیری حقوقی و کیفری، حساب کاربری متخلف را بصورت دائم یا موقت، مسدود کند، یا هر اقدام بازدارنده ای را جهت جلوگیری از تخلف، انجام دهد.

            
٣
  
-
  
کاربر، تشخیص و اقدامات چی چیا در خصوص تخلف خود را می پذیرد و حق هر گونه مداخله، اعتراض، ادعا یا شکایتی علیه چی چیا یا مراجعه به مراجع قانونی و قضایی را از خود سلب می کند.

            
٤
  
-
  
کاربر، در صورت تخلف سایر کاربران، اگر شخصاً خسارت ندیده است، حق مداخله، پیگیری، اطلاع رسانی، یا مراجعه به مراجع ذیصلاح را از خود سلب می کند و فقط می تواند از طریق گزارش تخلف، یا سایر طرق اطلاع رسانی، موضوع را جهت تشخیص و رسیدگی، به چی چیا اعلام کند.

            
٥
  
-
  
اشخاصی که از ارتکاب تخلف، خسارت دیده‌اند، موافقت می کنند، موضوع را فقط علیه کاربر متخلف پیگیری کرده و هیچ‌گونه مطالبه، ادعا، شکایت، یا مراجعه به مراجع ذیصلاح ،علیه چی چیا نداشته باشند.

            
٦
  
-
  
هرگاه در خصوص تخلف، مراجع قانونی و قضایی به چی چیا مراجعه کنند، چی چیا تمام اطلاعات لازم را در اختیارشان قرار خواهد داد.

            
٧
  
-
  
چی چیا حق دارد در صورت مشاهده هر گونه تخلف، علاوه بر مطالبه جبران خسارت، بدواً و بدون نیاز به اطلاع رسانی به متخلف، طبق صلاحدید خود، تمام یا قسمتی از مبلغ موجود در حساب کاربری شخص متخلف را بعنوان جریمه، به نفع خود ضبط و برداشت کند و کاربر، حق مطالبه مبلغ مذکور را، از خود سلب می کند.

            
٨
  
-
  
اگر در پیگیری حقوقی چی چیا برای مطالبه جبران خسارت ناشی از تخلف، و یا پیگیری های مراجع صالح، یا سایر موارد مربوط به تخلف، هزینه هایی به چی چیا تحمیل شود، کلیه هزینه ها به عهده متخلف خواهد بود و حق مطالبه آنها برای چی چیا محفوظ است.


      
ماده نه
  
-
  
حل و فصل اختلافات

            
  
  
در صورت وقوع اختلاف بین چی چیا و کاربر، موارد زیر، انجام خواهد شد و کاربر موظف است تا حصول نتیجه، با چی چیا همکاری کند:

                  
١
  
-
  
چی چیا، در صورت صلاحدید خود، یکی از کارکنان خود را، جهت مذاکره غیر حضوری با کاربر، جهت حل و فصل موضوع، تعیین خواهد کرد.

                  
٢
  
-
  
چی چیا، در صورت صلاحدید خود، از کاربر دعوت خواهد کرد در جلسه یا جلسات مشترکی با نماینده چی چیا، برای سازش و حل و فصل مسالمت آمیز موضوع، شرکت کند. تعداد، محل و نحوه تشکیل این جلسات، طبق صلاحدید چی چیا خواهد بود.

                  
٣
  
-
  
بنا به توافق طرفین، یک کارشناس مستقل و مورد قبول طرفین، جهت بررسی موضوع و اعلام نظر تعیین خواهد شد. هزینه کارشناسی به عهده کاربر خواهد بود.

                  
٤
  
-
  
موضوع جهت رسیدگی، به مراجع قضایی ذی صلاح، در شهری که محل اقامتگاه قانونی چی چیاست، ارجاع خواهد شد.





      
  
  


      
پیوست یک
  
-
  
مقررات استفاده از غرفه





            
١
  
-
  
مقدمه

            
  
  
چی چیا به منظور کمک به کاربران خود برای کسب درآمد قانونی، بر اساس مواد مندرج در این پیوست، تمهیداتی برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی، در اختیار آنها قرار می دهد.
            
  
  
هر کاربری که متقاضی استفاده از تمهیدات مذکور است، می بایست ضمن تعهد به رعایت کامل قوانین کشور و مقررات چی چیا، به مواد مندرج در این پیوست عمل کند.
            
  
  
ارسال درخواست غرفه توسط کاربر متقاضی، به منزله آگاهی وی از مقررات چی چیا، بویژه این پیوست، و پذیرش کامل آنهاست.
            
  
  
بخشی از امکانات موجود در وبسایت غرفه، مربوط به عضویت سایر کاربران، در وبسایت است. اقدام به عضویت در وبسایت غرفه، به منزله آگاهی کاربر از مقررات چی چیا، بویژه این پیوست، و پذیرش کامل آنهاست.
            
  
  
هر نوع اختیار یا مجوزی که در ارتباط با این سند، به کاربر داده می شود، صرفاً برای شخص وی اعتبار دارد و قابل انتقال به غیر نیست.


            
٢
  
-
  
تعاریف

                  
  
-
  
درخواست غرفه
                        
  
  
عبارت است از درخواست راهنمایی و کمک برای انجام مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال آن به حساب کاربری.

                  
  
-
  
وبسایت غرفه
                        
  
  
عبارت است از وبسایتی که متعلق به چی چیاست، از نظر فنی، قابلیت اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی را دارد و چی چیا طی شرایطی، مجوز بهره برداری از آن را به کاربر متقاضی می دهد.

                  
  
-
  
کالای غرفه
                        
  
  
عبارت است از کالایی که توسط کاربر، در پلتفرم چی چیا بارگذاری می شود و هنگام فروش، خریدار مستقیماً به درگاه پرداخت اینترنتی وی هدایت می شود.

                  
  
-
  
فعالسازی غرفه
                        
  
  
فعالسازی غرفه به معنی مجوز استفاده از غرفه است. این مجوز را طی شرایطی، چی چیا به متقاضی غرفه می دهد.

                  
  
-
  
غیر فعالسازی غرفه
                        
  
  
غیر فعالسازی غرفه به معنی لغو مجوز استفاده از غرفه است.

                  
  
-
  
کاربر متقاضی
                        
  
  
کاربر متقاضی، کاربری است که به روش اعلام شده، درخواست غرفه را برای چی چیا ارسال کرده است.

                  
  
-
  
کاربر عضو وبسایت
                        
  
  
کاربر عضو وبسایت، کاربری است که به روش اعلام شده، برای عضویت در وبسایت غرفه اقدام کرده و عضویت در وبسایت، در حساب کاربری وی ثبت شده است.

                  
  
-
  
تمهیدات
                        
  
  
تمهیدات عبارت است از دامنه، زیردامنه، وبسایت، نرم افزار، سخت افزار، مالکیت فکری و معنوی، محتواها، راهنماها، و کلیه ملزومات مرتبط با وبسایت غرفه و بخش های مرتبط با آن در پلتفرم چی چیا که به نحوی در دسترس کاربر قرار می گیرد.


            
٣
  
-
  
نقش ها

                  
  
-
  
نقش چی چیا بعنوان مالک پلتفرم
                        
  
  
چی چیا مالک کلیه تمهیداتی است که از لحظه دریافت درخواست غرفه، در اختیار کاربر متقاضی یا سایر کاربران خود قرار می دهد. این مالکیت بهیچ وجه بطور کلی یا جزیی، به کاربران انتقال نخواهد یافت و آنها را شریک نخواهد کرد، حتی اگر در متن مقررات یا راهنماها از عباراتی استفاده شده باشد که قابل تعبیر به شراکت، تسهیم یا انتقال مالکیت باشند.
                        
  
  
این تمهیدات، بخشی از پلتفرم چی چیا بوده و استفاده از آنها، تابع مقررات چی چیاست.
                        
  
  
هرگونه استفاده از این تمهیدات، منوط به حفظ مالکیت کامل چی چیا و در چارچوب آن خواهد بود.

                  
  
-
  
نقش چی چیا بعنوان پشتیبان
                        
  
  
از لحظه دریافت درخواست غرفه، چی چیا پشتیبان تمهیداتی است که در اختیار کاربر متقاضی یا سایر کاربران خود قرار می دهد. این پشتیبانی، شامل موارد ذیل می شود:
                        
  
-
  
دریافت درخواست کاربر متقاضی و ایجاد زیردامنه برای وبسایت غرفه
                        
  
-
  
ساخت وبسایت غرفه در زیر دامنه فوق، اتصال آن به حساب کاربری متقاضی، و ارائه اطلاعات آن به وی، شامل نام، آدرس و روش دسترسی به وبسایت
                        
  
-
  
دریافت اطلاعات مربوط به تایید فنی اینماد، از کاربر متقاضی، و قراردادن آنها در وبسایت غرفه
                        
  
-
  
دریافت اطلاعات مربوط به نمایش اینماد و قراردادن آنها در وبسایت غرفه
                        
  
-
  
دریافت اطلاعات مربوط به درگاه پرداخت اینترنتی و متصل کردن درگاه به وبسایت غرفه
                        
  
-
  
انجام مراحل تست صحت اتصال حساب کاربری به درگاه پرداخت اینترنتی
                        
  
-
  
فعالسازی و غیر فعالسازی غرفه
                        
  
-
  
فعالسازی و غیر فعالسازی قابلیت عضوگیری
                        
  
-
  
توقف نمایش وبسایت و راه اندازی مجدد آن
                        
  
-
  
بررسی و رفع مشکلات احتمالی گزارش شده توسط متقاضی درخصوص اتصال حساب کاربری به درگاه پرداخت اینترنتی و عملکرد وبسایت غرفه، به شرطی که اشکال از عملکرد فنی سامانه چی چیا باشد.

                        
  
  
برای هر یک از موارد فوق، راهنماهای مربوطه در اختیار متقاضی قرار خواهد گرفت و ارائه هر یک، منوط به رعایت دقیق راهنماها خواهد بود.

                        
  
  
بعد از تحویل اطلاعات دسترسی به وبسایت غرفه، راهنماها و تمهیداتی در اختیار کاربر متقاضی قرارداده می شود تا به کمک آنها برای دریافت تایید فنی اینماد و نمایش اینماد در وبسایت، استفاده کند. این تمهیدات و راهنماها، و سایر راهنماها و تمهیداتی که در این سند به آنها اشاره شده است، با توجه به روش های موجود در وبسایت اینماد و سایر مراجع، در زمان تنظیم این سند، تهیه شده اند و تا وقتی کاربرد دارند که روش ها و مقررات مربوطه، تغییر نکنند. درصورت هرگونه تغییر، چی چیا هیچ مسئولیتی در قبال صحت و عملکرد تمهیدات و راهنماهای ارائه شده، نخواهد داشت.

                        
  
  
بعد از تحویل وبسایت غرفه، اعمال هرگونه تغییر در آن، فقط در اختیار چی چیاست و وی مجاز است هر زمان، هر گونه تغییری را به صلاحدید خود، در ظاهر، عملکرد، محتوا، اطلاعات، آدرس و روش دسترسی به وبسایت غرفه، یا سایر موارد، ایجاد کند.

                  
  
-
  
نقش چی چیا بعنوان ناظر
                        
  
  
از لحظه تحویل اطلاعات دسترسی به وبسایت غرفه، چی چیا ناظر بر عملکرد کاربر متقاضی و اعضای وبسایت خواهد بود و مجاز است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدامات لازم را طبق صلاحدید انجام دهد، از جمله غیر فعال سازی غرفه، غیر فعال سازی امکانات موجود در وبسایت غرفه یا پلتفرم چی چیا، حذف زیردامنه، حذف یا توقف نمایش وبسایت، ممانعت از دسترسی کاربر متقاضی و کاربران عضو به وبسایت، و سایر اقدامات مقتضی.

                        
  
  
کاربر متقاضی با ارسال درخواست غرفه و کاربر عضو وبسایت غرفه با اقدام برای عضویت، می پذیرد مرجع تشخیص تخلف، فقط چی چیا خواهد بود و حق هرگونه اعتراض، پیگیری یا شکایت قانونی را در خصوص اقدامات چی چیا، از خود سلب می کند ، حتی اگر این اقدامات منجر به ایجاد هزینه یا خسارت شده یا حقوق قانونی وی را نقض کرده باشد.

                  
  
-
  
نقش کاربر متقاضی بعنوان بهره بردار
                        
  
  
از لحظه تحویل اطلاعات دسترسی به وبسایت غرفه، کاربر متقاضی، بهره بردار آن محسوب خواهد شد و مجاز است با رعایت قوانین کشور و مقررات چی چیا و راهنماهای مربوطه، از امکانات موجود در آن استفاده کند.

                        
  
  
کاربر متقاضی، بعد از تحویل اطلاعات وبسایت غرفه، مجاز است از آن برای درخواست اینماد استفاده کند.

                        
  
  
کاربر متقاضی مجاز است با رعایت مقررات چی چیا و راهنماهای مربوطه، از تمهیدات موجود در سامانه برای انجام مراحل دریافت تایید فنی اینماد و دریافت درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کند.

                        
  
  
کاربر متقاضی مجاز است با رعایت مقررات چی چیا و راهنماهای مربوطه و از طریق تمهیدات موجود در سامانه، نسبت به غیر فعال سازی اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی، غیرفعالسازی قابلیت عضوگیری، یا توقف نمایش وبسایت غرفه اقدام کند.

                        
  
  
کاربر متقاضی متعهد است از وبسایت غرفه و درگاه پرداخت اینترنتی، فقط برای فعالیت در سامانه استفاده کند، در غیر اینصورت، اقدامات وی تخلف محسوب می شود.

                        
  
  
هنگام انجام مراحل دریافت اینماد و درگاه پرداخت اینترنتی، استفاده از هر نوع لوگو بدون کسب مجوز از چی چیا ممنوع است و کاربر متقاضی می بایست فقط نامی را که چی چیا به وی اعلام کرده است، بعنوان نام وبسایت و نام درگاه خود، اعلام و ثبت نماید.

                  
  
-
  
نقش کاربر متقاضی بعنوان ناظر
                        
  
  
کلیه مسئولیت های حقوقی و قانونی مربوط به محتوای وبسایت غرفه، اعم از این که محتوا متعلق و مربوط به کاربر متقاضی باشد، یا متعلق و مربوط به اعضای وبسایت، صرفاً بعهده کاربر متقاضی است و وی شخصاً در مقابل مراجع ذی صلاح، پاسخگو خواهد بود.

                        
  
  
از لحظه تحویل اطلاعات دسترسی به وبسایت غرفه، کاربر متقاضی، موظف است بر کلیه محتواهای آن، نظارت مستمر داشته باشد و در صورت احراز هرگونه تخلف، نسبت به توقف نمایش وبسایت، اقدام کرده و طبق راهنماها، اقدامات لازم را انجام دهد.

                        
  
  
اگر کاربر متقاضی بدون احراز تخلف، از تمهیدات موجود در سامانه برای غیر فعال سازی اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی یا توقف نمایش وبسایت غرفه استفاده کند و اقدام وی منجر به ایجاد خسارت به اعضای وبسایت شود، کلیه مسئولیت های قانونی و حقوقی ناشی از این اقدام، فقط بعهده وی بوده و شخصاً در مقابل شاکیان و مراجع ذی صلاح پاسخگو خواهد بود. علاوه بر این، اقدام وی تخلف محسوب می شود و چی چیا طبق مقررات، اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

                  
  
-
  
نقش کاربر متقاضی بعنوان مبلغ
                        
  
  
کاربر متقاضی در مقابل کاربران عضو وبسایت خود تعهد اخلاقی دارد که به روشهای مقتضی، اقدامات لازم را برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان از وبسایت، انجام دهد. میزان رضایت کاربران عضو از عملکرد کاربر متقاضی، در رتبه بندی وبسایت وی نقش خواهد داشت.

                  
  
-
  
نقش کاربر عضو وبسایت
                        
  
  
از لحظه پذیرش عضویت، کاربر عضو وبسایت مجاز است با رعایت کامل قوانین کشور و مقررات چی چیا، از امکاناتی که برای اعضا در وبسایت غرفه و پلتفرم چی چیا وجود دارد، استفاده کند.

                        
  
  
کاربرعضو وبسایت می پذیرد تخلف سایر کاربران عضو، ممکن است منجر به توقف نمایش وبسایت و از جمله، محتواهای متعلق به وی شود و حق هرگونه اعتراض، شکایت یا پیگیری قانونی نسبت به چی چیا یا کاربر متقاضی را از خود سلب می کند.

                        
  
  
کاربر عضو وبسایت غرفه متعهد است از وبسایت فقط برای فعالیت در سامانه استفاده کند، در غیر اینصورت، اقدامات وی تخلف محسوب می شود.

                        
  
  
هر مبلغی که توسط کاربر عضو وبسایت، از طریق وبسایت غرفه یا سایر بخش های پلتفرم، به حساب چی چیا یا کاربر متقاضی غرفه واریز شود، قابل عودت نخواهد بود.


            
٤
  
-
  
مراحل

            
  
  
مراحل درخواست غرفه طبق روال زیر خواهد بود.
            
  
  
انجام یا تکرار هرکدام از این مراحل، درصورتی که با استفاده از تمهیدات چی چیا باشد، به صلاحدید چی چیا، رایگان یا منوط به پرداخت هزینه بوده و تنها مرجع تعیین یا تغییر مبالغ و روش پرداخت، چی چیاست. هیچیک از مبالغ، بعد از پرداخت، قابل عودت نخواهند بود.

                  
مرحله اول
  
-
  
ارسال درخواست
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید به روشی که در راهنماها ذکر شده است، درخواست غرفه را برای چی چیا ارسال کند.

                  
مرحله دوم
  
-
  
ساخت وبسایت
                        
  
  
سامانه با دریافت درخواست غرفه، یک وبسایت غرفه می سازد و اطلاعات آن را که شامل آدرس و روش دسترسی می شود، به متقاضی اعلام می کند. هر وبسایت غرفه، هنگام تحویل اطلاعات آن به کاربر، بصورت یکتا نامگذاری می شود و با همان نام، شناسایی می گردد.

                  
مرحله سوم
  
-
  
دریافت اینماد
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید شخصاً به وبسایت اینماد مراجعه کرده و پس از ثبت نام، با ارائه نام و آدرس وبسایت غرفه، مراحل دریافت اینماد را به شکل قانونی و طبق دستورالعمل های ارائه شده توسط نهاد مربوطه، طی کرده و اینماد را اخذ نماید.
                        
  
  
برای دریافت تایید فنی اینماد، کاربر می بایست، به روش اعلام شده در راهنماها، اطلاعات مورد نیاز را از وبسایت اینماد دریافت کرده و در محل تعیین شده در وبسایت غرفه یا پلتفرم چی چیا، ثبت نماید تا وبسایت غرفه، آماده تایید فنی شود، سپس، طبق دستورالعمل اعلام شده در وبسایت اینماد، برای دریافت تایید فنی، اقدام کند.

                  
مرحله چهارم
  
-
  
جایگذاری نشان اینماد
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید به روشی که در راهنماها ذکر شده است، اطلاعات نشان اینماد را در وبسایت غرفه ثبت کند و منتظر بماند تا نشان، قابل رویت شود. مدت انتظار، یک عامل فنی مربوط به اینماد است و در کنترل چی چیا نیست.

                  
مرحله پنجم
  
-
  
دریافت کد رهگیری مالیاتی
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید شخصاً به وبسایت سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه کرده و پس از ثبت نام، مراحل لازم را برای دریافت کد رهگیری مالیاتی، تا پایان گام چهار، طی کند.

                  
مرحله ششم
  
-
  
دریافت درگاه پرداخت اینترنتی
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید شخصاً به وبسایت پرداختیار مورد تایید چی چیا، مراجعه کرده و پس از ثبت نام، مراحل دریافت و فعالسازی درگاه پرداخت اینترنتی را طی کند.

                  
مرحله هفتم
  
-
  
اتصال درگاه پرداخت اینترنتی به حساب کاربری
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید به روشی که در راهنماها ذکر شده است، اطلاعات مورد نیاز را از وبسایت پرداختیار، دریافت کرده و در محل تعیین شده ثبت کند.

                  
مرحله هشتم
  
-
  
آزمایش صحت برقراری اتصال
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید به روشی که در راهنماها ذکر شده است، اقدامات لازم را برای بررسی صحت اتصال درگاه پرداخت اینترنتی به حساب کاربری انجام دهد.

                  
مرحله نهم
  
-
  
فعالسازی غرفه
                        
  
  
در این مرحله، کاربر باید به روشی که در راهنماها ذکر شده است، برای فعالسازی غرفه اقدام کند.

                  
مرحله دهم
  
-
  
فعالسازی قابلیت عضوگیری
                        
  
  
در این مرحله، کاربر در صورت تمایل، می تواند به روشی که در راهنماها ذکر شده است، برای فعالسازی قابلیت عضو گیری وبسایت اقدام کند.

            
  
  
مراحل سوم تا دهم، مخصوص کاربرانی است که مایلند وبسایت غرفه را به درگاه پرداخت اینترنتی متصل کنند. کاربر متقاضی در پایان مرحله دوم می تواند از انجام ادامه مراحل انصراف دهد و از وبسایت غرفه، با توجه به امکاناتی که تا همین مرحله فعال شده اند، بهره برداری کند.


            
٥
  
-
  
محدودیت های قانونی

            
  
  
در صورت مواجهه چی چیا با قوانین، مقررات، دستورالعمل ها، ابلاغیه ها، یا محدودیت هایی که به نحوی استفاده قانونی از وبسایت غرفه یا اینماد یا درگاه پرداخت اینترنتی را ممنوع یا محدود کند، یا منجر به احتمال خسارت مادی یا معنوی یا عدم صرفه اقتصادی برای چی چیا شود، وی حق دارد بدون اطلاع قبلی، وبسایت غرفه را تعطیل، حذف، یا استفاده از آن را مشروط یا محدود نماید، یا هرگونه اقدام مقتضی دیگری را انجام دهد و هیچ گونه مسئولیتی در قبال خسارت یا تضییع حقوق مادی و معنوی کاربران نخواهد داشت. کاربر هنگام ارسال درخواست غرفه، این موضوع را می پذیرد و قبول می کند مرجع تشخیص آن فقط چی چیا خواهد بود و حق هرگونه اعتراض، شکایت، یا پیگیری قانونی را از خود سلب می کند.
هیس !!! ... اتاق بغل ، دارن فکر میکنن

دوشنبه , ۱۲ خرداد ۱۴۰۴

هیس !!! ... اتاق بغل ، دارن فکر میکنن

یه وقتایی آدم فکر خودش به جایی قد نمیده.
یه وقتای گوگل و هوش مصنوعی هم نمیتونن گره رو باز کنن.
اینجور جاهاست که:
یه دوست خوب و کاربلد، خیلی به درد می خوره.
کسی که تجربه هاش رو رایگان در اختیارت میذاره.
تالار گفتگوی چی چیا، محل پیدا کردن اینجور دوستاست.

رفاقت با ماشین، همیشه جواب نمیده.

اگر از اونایی هستی که هر روز، مرتب از هوش مصنوعی بعنوان مشاور و دستیار استفاده میکنن، حتما تا حالا بارها برات اتفاق افتاده که وقتی سوالت پیچیده میشه، جواباش به هدف نمیخوره و وقتت رو تلف میکنه.
یه وقتایی هم پیش میاد که آدم به یک پاسخی احتیاج داره که روح انسانی و احساس، توش جریان داشته باشه. بعد، میبینی که جواب های اون، ماشینی و بی روحن.
اینجور جاها تو دلت میگی :

کاش تو واقعا انسان بودی...

چی چیا جایی رو داره که میتونی داخلش با

- هوش انسانی -

گفت و گو کنی. افراد باهوش و دلسوزی مثل خودت که درکت میکنن، و تجربه هاشون رو در اختیارت میذارن.

در تالار گفتگو، رفقای حرفه ای پیدا کن

در چی چیا، میتونی هرچندتا که لازم داری، اتاق فکر درست کنی و خودت بشی ادمین. کافیه سوالت رو مطرح کنی تا دیگران برای پیدا کردن جواب، بهت کمک کنن.
حتما لازم نیست گفتگو رو با یک سوال شروع کنی. ابتکار عمل دست خودته.


اینجا بهترین جا برای پیدا کردن رفقای حرفه ای و با مرامه.


خوبیش اینه که چون‌خودت ادمینی، مدیریت جوابها با خودته و میتونی تصمیم بگیری کدومها رو نمایش بدی.

ما در کنارش ابزارهای خوبی در اختیارت گذاشتیم که بتونی سریعتر به جواب برسی:

- دسته بندی : مثل همه تالارهای گفتگو، اینجا هم تالارها بر حسب مهارت ها، دسته بندی شدن، تا افراد راحت تر بتونن گفتگوی دلخواهشون رو پیدا کنن.

- دعوت : میتونی منتظر نمونی و خودت از هر کسی که دوست داری دعوت کنی توی گفتگو شرکت کنه.

- استیکر : میتونی به کاردکس گفتگوی خودت در فهرست گفتگوها، یک استیکر باحال بچسبونی که جلب توجه کنه و کنجکاوی بقیه رو تحریک کنه تا بیان ببینن چه خبره.

- نردبان: میتونی با نردبان کردن، گفتوی خودت رو بیاری بالای فهرست که زودتر دیده بشه.

- و ...

آشنایی با بعضی از امکانات چی چیا