راهنمای عضوگیری و کسب درامد از وبسایت

جمعه , ۱۱ آبان ۱۴۰۳

راهنمای عضوگیری و کسب درامد از وبسایت

وبسایت غرفه قابلیت عضوگیری دارد و این قابلیت برای شما درامدزاست.
کاربران می توانند با پرداخت مبلغی به عنوان حق عضویت، برای مدت ثابتی مثلا یک ماه، از وبسایت شما استفاده کنند. در این مدت، عکس آنها بعنوان عضو، در وبسایت نمایش داده خواهد شد و با کلیک روی هر عکس پروفایل شخص، ظاهر می شود.

اگر وبسایت شما، ویترین است:
هر عضو، علاوه بر پرداخت حق عضویت، برای این که پروفایلش در بخش بنر وبسایت نیز نمایش داده شود، باید مبلغی به حساب شما واریز کند.

اگر وبسایت شما، امید است:
بخش بنر وبسایتتان فقط برای نمایش پروفایل خودتان است و پروفایل اعضا (حامیان)، فقط با کلیک روی عکسشان، نمایش داده خواهد شد.
بازدیدکنندگان می توانند کمک های مالی خود را مستقیماً از طریق وبسایتتان به حسابتان واریز کنند.

نقش شما بعنوان ادمین:
از لحظه تحویل وبسایت، شما ادمین آن خواهید بود. وظایف ادمینی شما مربوط به زمانی است که وبسایتتان عضو دارد.
همزمان با ایجاد وبسایت در اینترنت، یک صفحه هم برای معرفی آن در اپلیکیشن در اختیارتان قرار می گیرد.
در این صفحه، شما بعنوان ادمین باید وبسایت خود را به سایر کاربران معرفی کنید و آنها را برای عضویت در آن تشویق نمایید.

توجه داشته باشید:
یک - مبلغ حق عضویت را ادمین وبسایت تعیین می کند و قابل تغییر است. ولی هزینه استفاده از بنر، برای همه وبسایت ها یکسان بوده و توسط چی چیا تعیین می شود.
دو - کاردکس و صفحه معرفی وبسایت شما در اپلیکیشن، فقط در حالتی که عضوگیری وبسایتتان فعال باشد، قابل نمایش خواهد بود.

- فعالسازی:

برای فعالسازی عضوگیری، از قسمت غرفه در پنل کاربری، گزینه تنظیمات عضوگیری را انتخاب کنید و در صفحه ای که باز می شود، تیک فعال را بزنید.
توجه داشته باشید در مدت فعال بودن عضو گیری، خودتان مجاز به استفاده از بنر نخواهید بود.




- تنظیمات:

با زدن تیک فعال، دو قسمت مجزا برایتان نمایش داده می شود:

هدف گذاری مالی ، طرح تبلیغاتی

هدف گذاری مالی:
در سمت راست این قسمت، باید مبلغی را که بعنوان حق عضویت، بصورت ماهانه از اعضا دریافت می کنید، مشخص نمایید.
مبلغی که باید به چی چیا برای ثبت حق عضویت بپردازید، در سمت چپ دیده می شود.
اگر قبلاً عضوگیری وبسایت خود را فعال کرده اید و اکنون می خواهید مبلغ عضو گیری را افزایش دهید، چی چیا فقط بابت مابه التفاوت آن از شما هزینه ثبت جدید را دریافت خواهد کرد.

طرح تبلیغاتی:
دو گروه از افراد، از وبسایت شما استفاده خواهند کرد:
- کاربرانی که می خواهند پروفایل خود را در اینترنت نمایش داده و مشتری جذب کنند.
- بازدیدکنندگانی که دنبال متخصص در زمینه خاصی هستند.

کاربران، موقع انتخاب وبسایت برای عضو شدن، دنبال وبسایتی هستند که ارزش هزینه کردن را داشته باشد. برایشان مهم است وبسایت چه تعداد بازدید کننده خواهد داشت و بازدیدکننده ها دنبال چه نوع تخصصی هستند و با چه هدفی به این وبسایت وارد خواهند شد.

بنابراین اگر قصد جذب تعداد زیادی عضو دارید، باید قبل از همه، خودتان به این دو سوال جواب دهید. به توانایی خودتان فکر کنید. از چه روش هایی می توانید بازدید کننده بیشتری جذب کنید؟ کدام گروه را برای بازدید انتخاب می کنید؟
مثلاً ممکن است پاسخ شما این باشد:
من می توانم روی افرادی کار کنم که نیاز به گرافیست حرفه ای دارند، و از طریق صفحه خودم در اینستاگرام، آنها را تشویق به بازدید از وبسایتم کنم، تا از بین گرافیست هایی که عضو شده اند، مورد مناسب را انتخاب کنند.
یعنی وبسایت شما محل تبلیغ برای گرافیست ها خواهد بود.
حال، همین موضوع را با انتخاب عنوان و شرح مناسب، و بیان روشهایتان برای جذب بازدیدکننده، در قسمت طرح تبلیغاتی بنویسید تا کاربرانی که تخصص آنها گرافیک است، عضو وبسایت شما شوند.
همه این موارد در صفحه معرفی وبسایت شما در اپلیکیشن، نمایش داده خواهد شد و به سایر کاربران کمک می کند برای عضویت در وبسایت شما تصمیم درستی بگیرند.




- غیر فعال کردن:

اگر قبلاً عضوگیری وبسایتتان را فعال کرده اید، در صورت تمایل می توانید مجدداً آن را غیر فعال نمایید. کافی است تیک غیر فعال را بزنید.
زمانی که عضوگیری غیر فعال است، می توانید پروفایل خودتان، یا پروفایل یکی از دو کاربر آزمایشی را در بنر قرار دهید.

توجه داشته باشید:
غیرفعالسازی به معنی توقف عضو گیری است و اگر وبسایت شما اکنون عضو دارد، این اعضا تا پایان مهلت عضویت خود، می توانند از وبسایت شما استفاده کنند و تعهدات شما در قبال آنها، بقوت خود باقی ست.




- تغییرات رایگان:

در دو حالت، موقع انجام تغییرات از شما هزینه ای دریافت نمی شود:

وقتی فقط قسمت طرح تبلیغاتی را ویرایش می کنید.

وقتی ابتدا عضوگیری را فعال کرده اید، و اکنون، بعد از مدتی که غیر فعال بوده می خواهید مجدداً با همان حق عضویت قبلی، آن را فعال کنید.




- ثبت:

چه در حالت فعال چه در حالت غیر فعال، باید نهایتاً کلید تایید را بزنید تا تغییرات ثبت شود.




- استفاده از بنر برای نمایش پروفایل خودتان:

اگر وبسایت شما، امید است، این کار بطور خودکار انجام می شود و لازم نیست اقدام خاصی انجام دهید.
اما اگر وبسایت شما، ویترین است، برای این کار باید:
ابتدا حالت عضو گیری را غیر فعال کنید. تا وقتی عضوگیری فعال باشد، نمی توانید پروفایل خود را در بنر قرار دهید.
سپس، به قسمت اعتبار در پنل کاربری بروید، گزینه دریافت رمز را بزنید و رمز خود را یادداشت کنید.
در بالای وبسایتتان عبارت -خرید بنر- را کلیک کنید. شماره موبایلی که با آن در چی چیا ثبت نام کرده اید و رمز دریافتی از اپلیکیشن را وارد نمایید و کلید تایید را بزنید. پروفایل شما بدون عملیات پرداخت وجه، در بنر قرار می گیرد.




- قراردادن پروفایل کاربر آزمایشی در بنر:
کاربر آزمایشی، یک شخصیت غیر واقعی است، وجود خارجی ندارد، دارای عکس و پروفایل است، و درصورت تمایل می توانید بطور رایگان، پروفایل وی را در بنر قرار دهید.
در تمام وبسایت های ویترین و امید، این دو کاربر، یکی مذکر و دیگری مونث، بعنوان عضو وبسایت حضور دارند.
برای قرار دادن پروفایل یکی از این دو، در قسمت بنر، ابتدا به قسمت غرفه در پنل کاربری بروید، گزینه مدیریت غرفه و وبسایت را انتخاب کنید و در صفحه مربوطه، تلفن همراه و رمز کاربران آزمایشی را یادداشت کنید.
سپس، بجای پروفایل خودتان، عملیات بنر را برای یکی از آنها انجام دهید.