ابزارهایی برای افزایش بازدید

شنبه , ۱۴ مهر ۱۴۰۳

ابزارهایی برای افزایش بازدید

چی چیا بصورت یک بازار گسترده و متنوع طراحی شده است که در آن کابران می توانند با ثبت آگهی، داشته ها یا نیازهای خود را به نمایش بگذارند.
این بازار، یک محیط رقابتی است و هر فردی مایل است آگهی خودش، زودتر و بیشتر از آگهی دیگران دیده شود.
در این بازار، برای شما ابزارها و روش هایی قرار داده شده است که به کمک آنها می توانید تعداد بازدیدکنندگان از پروفایل و آگهی خود را افزایش دهید:

ویترین:
قرار گرفتن پروفایل شما در صفحه اول اپلیکیشن، شرایط ساده ای دارد اما تاثیری که می تواند در ذهن بازدیدکنندگان ایجاد کند، عمیق است.

نردبان:
برای همه آگهی هایی که ثبت می کنید و حتی پروفایلتان، امکان نردبان وجود دارد.
با انجام نردبان، آگهی شما در صدر آگهی های آن دسته قرار می گیرد و تا وقتی آگهی جدیدی ثبت نشود و یا فرد دیگری آگهی خود را نردبان نکند، در صدر باقی می ماند.

استیکر / برچسب:
حتماً با برچسب فوری یا برچسب پیشنهاد ویژه آشنایی دارید.
وجود یک برچسب در آگهی شما، که از لحاظ رنگ، نوشته، یا عکس، چشمگیر باشد، می تواند باعث درخشش آن در بین سایر آگهی ها شود.
چی چیا مجموعه متنوعی از این برچسب ها را در اختیار شما قرار می دهد تا متناسب با موضوع آگهی خود، از بین آنها انتخاب کنید.
حتی در صورت تمایل، رنگ زمینه و رنگ نوشته داخل هر برچسب را هم می توانید با سلیقه خودتان تغییر دهید.

دعوت:
اگر از قبل آگهی هایی ساخته اید و در حدی که انتظار داشته اید، بازدیدکننده نداشته اند، می توانید خودتان دست به کار شوید.
با کمی صرف وقت، کاربرانی را که احتمالاً موضوع آگهی شما برایشان جذابیت دارد را شناسایی کنید، وارد پروفایلشان شوید و از طریق آیکون های دعوت، آنها را به بازدید از آگهی خودتان دعوت کنید.
این روش، علاوه بر بالا بردن آمار بازدید، ممکن است دوستان خوب و پروپاقرصی هم نصیبتان کند.

شرکت در کمپین ها:
کمپین، محل گردهمایی هدفدار کاربران است.
در تمام کمپین ها، فهرست شرکت کنندگان نمایش داده می شود و لینک ورود به پروفایل و کالای آنها قرار داده می شود.
هرچقدر در کمپین های بیشتری شرکت کنید، لینک های بیشتری از پروفایل و کالای خود را در سطح اپلیکیشن گسترش داده اید و شانس خود را برای بازدید، بالا برده اید.

تالارهای گفتگو:
تالارهای گفتگو هم با شرایطی مشابه کمپین ها، می توانند آمار بازدید از پروفایلتان را افزایش دهند. از آنها غافل نشوید.

ثبت نظر:
به فهرست آگهی های قبول سفارش سر بزنید، بخصوص آگهی هایی که با تخصص خودتان تناسب دارند. وارد آگهی ها شوید و در بخش نظرات، نظر خود را ثبت کنید. هنگام ثبت نظر، سعی کنید از ادبیاتی استفاده کنید که در عین نمایش مهارت و تخصص خودتان، موجب دلگرمی صاحب آگهی شود. اگر وی و سایر بازدیدکنندگان، شما را بعنوان یک کاربر حرفه ای و اخلاق مدار شناسایی کنند، قطعاً از پروفایل شما بازدید خواهند کرد.

اشتراک گذاری:
کلیه صفحات قابل نمایش برای بازدیدکنندگان، قابلیت اشتراک گذاری دارند. این صفحات عبارتند از:
پروفایل، صفحه فروش کالا، صفحه کمپین، آگهی قبول سفارش، آگهی پروژه، آگهی استخدام، آگهی خرید کالا، و تالار گفتگو.
هر کدام از این صفحات را که ساخته اید، می توانید لینک آن را از طریق اشتراک گذاری، در سایر شبکه های اجتماعی قرار دهید تا کاربران آن شبکه را به بازدید از صفحه خودتان در چی چیا دعوت کنید.

برای مطالعه بیشتر دیگران را به آگهی های خود دعوت کنید